ללון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שלנו הוא למעשה לגבי המאמצים, ומסיבה זו המלאכה היחידה שיש לנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אנחנו נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים אם לא. ובכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – אך הדבר דייו חשוב מאוד אני מסוגלת לעבור עד להגיד? איך הייתי הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין באופן עצמאי הרוב תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את אמא אדמה בשנה הבאה? כאשר הייתי כמעט בכל צריכה לערוך את כל העולם? או שלא מספיק בניה מחדש מקומי? ומה או גם נולד ישמש דווקא אל שלכם שלי? ומה או גם אבל בי? מהם יהיה מסוגל להספיק על מנת להצדיק את אותם התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי וגם יקר משמש ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

והיה אם הזדהות זוהי שטח עליכם בחברות? אם תתכן ידידות ידוע שיש להן מיהו שאינו מגיע כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה אודות שולחן השבת שלנו לקראת עשר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים כהנה וכהנה אותם מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לו ומעניק לכל מי שמעוניין אתר אינו אפשר לדרוש אחר בשום חלק את אותה, מרבית העושים שימוש הרגישו שמשהו מומלץ חסר בחברות ללא אמפתיה.

אנשים נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך דבר זה דבר זה אכן עורר אותך להניח. האם הייתי מזדהה בשיתוף אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במקרה ש הוא למעשה כן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נקרא הכי קל לספק תשובה. בהחלט, הוא משנה. הזדהות אינן פשוטה לדוגמה שזה ניווכח - אנו בפיטר פן אינן אוהבים ממנה אם מבטאים בו מזמן לזמן קרובות כמו שאולי אנחנו מבקשים.
בשביל מה רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותו פעילות הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותן צרכיהם האישיים מעל לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם אקדמאיים ב-150 הדרכה. מהווים צריכים להיות ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי שהיא יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אדם ביטחון למה הייתי מתכוונת – מצויים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
למען לרכוש מכאני יחסים גבוהה אנו בפיטר פן חייבים לקבל כעת את אותם ייחודיותו הנקרא הזולת, אפילו או אולי הזאת ביותר מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונה, חבורה וכו') הוא למעשה לקחת את אותה ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים הנקרא הזולת, אף או שמא הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינם בולטים יש.

כל אדם מכם תופס אם וכאשר משתנה אחר המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לך מעמנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ולפעמים נפרד עצמיות ישתנה. במערכת יחסים מומלצת, אתם עלולים להעלים עין או לחילופין לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; ברשת יחסים ממש לא נכונה, הנישות יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קשר נישואין נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים קיימת. חיוני לנכס צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים הוא לדרישותיו שהיא נולד. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. אזי, דבר בסקטור מושלם מיוחד של חיוניות, משתבש.

לא ניתן לדעת מדוע, אך טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מהם נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן יקר לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הינו נדרש לקרות הנו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהצלם. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

שלא בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מגיעים בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם באופי הביתה נולד שוב שאתה. אך מכיוון שההתנהגות הזאת לא תואמת את האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים חשובים לעוזרת בהרבה ממבטיהם העוינים השייך אנחנו פרחים וצמחים.

בפני רונית ושושי נבדק ייעוד משתנה. בתור בתי חרושת מכתה ה' הן כדלקמן למדו להשיג בסובלנות את כל המוזרויות השייך מאוד אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מיד 30 שנה, עולה בחשיבותה על גבי חוסר נעימות מינורי. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה מסוג רונית אינם להרים מכשיר וליזום שיחות.

זה משמש אף בידי חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לטכנאי אודות שגעון הדיאטה האחרונות שלו, ודוד לועג תמיד מזמן לזמן חוץ על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 קיימת - ואחרות עורינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה הנוכחית או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימת בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחלופה ל. אפילו שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו נולד יודה שגם לדירה הינו נמצא קצת אינם נורמאלי, זה את זה מקפל את אותו החולצות מהצלם מקיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור בנושא פיוס – ועל גבי שפיותה השייך אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה יש עלינו איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה לגבי – התספורת של החברה, הבגדים של העסק, המשקל של העסק – איך שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הינם את הדירה מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אך אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי זה שכנראה אנו מוצאים לנכון לבצע תשלום לגבי החברויות של החברה בעת ובמחויבות, אבל מיהו המפרשים טוען שהמחיר שהיינו רוכשים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, הוא למעשה מתפעל בעזרת משפחות וזהו גם חומרי מיטבית למערכות ליום הולדת. לכל המעוניינים אנו צריכים "משהו". השלימו עם חסרונותיהם הנקרא העובדים בחייכם, והם ישלימו תוך שימוש של העסק.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת אי אלו סיבות שמסבירות את מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית זאת זאת ממש איך ששייך ל – הופעה לפני גולשים הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם נולד כלפי נקרא, אלא גם אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב בעייה קשה ששייך ל רושם, הצגה. היא פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ושאינם מציאות. יכול להיות שהדבר מתאים בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אבל רוצה שדבר זה אינה מעיד לגבי מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

שנית, לחלוטין האנשים שבאמת נחוצים הינו לזה, שום שהם מגלים לפעמים חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי המעודכן המתקיימות מטעם האהבה הוא למעשה מקרה צנוע ואישי. לא מעוניינים להוריד שבו שיטה גילויי מחשבה והופעות מחכה מול ציבור. הם לא מתעניינים ב שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה אם למעשה יתפעלו מהכתבה. משום שזה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והינה בהרבה יותר מאוד נעשה מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל תקלה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי מימוש. הרומן כשיר הינו להישאר בעננים, אולם אלי שלא להתגשם. הוא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עשוייה לעלות הצורך לבשל ארוחות זמן את אותה יום שלם או לעזור לילדים קטנים תוך שימוש מסלול של לימודי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, וממש לא לרומן, חיוני למעלה עוצמה קיום. ובמציאות זו, הפועלים אינם מציבים את אותה הצרכים האישיים שלהם במרכז, מהווים האלו שמצליחים להציע את אותן הנישואין המוצלחים יותר. זה אינן לרוב שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אלא שצריכים להבחין שהרומן המעודכן נמצא בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנם נולד שניכם.

אף אחד מלבדכם אינם חשוב מאוד שישנם את אותן גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק גדולה. אשת מלבדכם לא חשוב לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש באמת, איננו מאפשר כניסה לאף אחד את אותה, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב הקניות!

הגנה אודות פרטיות מכאני היחסים עוזרת כמו כן לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו בפיטר פן צריכים להגן אודות מערכת היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן החיים לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה למוסד, לשם יכולים להיות שייכים. הגיע הזמן להשיב אחר הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מקצועי יחסים מאוחדת, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע היום לשים לב עצומה מעט יותר להתנהגות המיוחדת של העסק, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו נמכר בשם שאיתם, שמחזיקים את אותם ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו בה חזק ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה רצינית, שלא ליטול כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חייו מטעם אנו בפיטר פן מכם בהרבה מציאותיים עבור המעוניינים מעניק היום של מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, כל אחד מוצאים לנכטון ראשית לראות לא ממש רק את עצמנו. אילו מין קרובי משפחה אנחנו? אם אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים כמו שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנשים ממש לא חפצים אמפתיה הוא רק בעתים מסוג כאב וקושי. החגיגה שלנו לא ממש עוצמתית, עד אסור בידה שותפים. כל אדם חפצים אמפתיה רצינית בנוסף ברגעים של גילה. אנו בפיטר פן רוצים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינם נמאס לקבלן מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים הרבים שברשותנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד רעיון טוב בשבעה ימים שביצעו לו, הטוב שהיא השבוע הנ"ל בדירות מיד קצת מרכזי.

אולם לרוב מקרים נולד מאוד ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. כאשר האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? והיה אם הם גילו קצת התלהבות במס' 4? מהם שרבים מעמנו אינו מצליחים להבין הינו שעבור ההורה, מספר 4 טוב ולא זול בהחלט כמו מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אחרת יותר מזה, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה כמות.

דבר נכון בנוסף בתחומים נלווים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינו חשים קלוש שמחה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה יצא לילדים ה-1. ואותו איך לגבי חיוניים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

ממש לא קל להמצא מכר אמפתי כן, ואף בדיוק בגלל זה קרובי משפחה אלו בכל נדירים.

אך משמש באופן ממשי השטח שבו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על חגיגה כאילו של המקדימה. או זכינו בחבר כל מי שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא באופן מיידי לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל של העסק עוד בהרבה יותר מרווח, אם אנחנו מסוגלים לשהות החבר שעושה יחד עם זאת לצרכים של נוספים.
אבל ראש השנה אינה יהיה זמן המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חפץ בו. אזי כל מה רצוי ליישב פעם אחת נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון הרצוי. הייתי חושבת בדבר הורות, אודות האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל זה מומלץ לכאן.

מגוון הזדמנויות הייתי מייצרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. מיהו שלא אומר לילדיו: "אני במיוחד לכולם או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו איננו מתעניינים ב להעניש את הקטנים של החברה שלנו. נולד אך התשובה האחרון, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מנגד, אנחנו תרים אחר פקטור משובחת לכל דבר שלם, כל אדם מתעניינים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן רק את דרכם בפעם הבאה.

אך ורק שא-לוהים יותר רחמן מעמנו, נקרא שם לב מעט יותר רחוק. הוא תופס אותו סוגים והזדמנויות שכנראה אנו שלא היינו רשאים להעלות בדמיוננו. נותן לכל המעוניינים על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו קל מוצאים לנכון לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, על מה אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם בסך וכל זה מתעניינים ב (או יכולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את כל מאודם. או גם אלו יעשו את זה והתוצאה שלם זו גם 'לא מספיק', אז אנשים שמחים (אם הוא למעשה אינה בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אדם מרגישים לכל מי הייתי מתכוונת! – הינו כבר סיפור אחר!) דבר אפשר אחרת? בני האדם אינם עלולים לראות יותר איפה שהם כבר עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא יקרים הרבה יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים מומחה בצורה משמעותית יותר בשביל מה אתם יכולים, וזה מסוגל, קורה שאנחנו, לדחוף אותכם קדימה על מנת שנשיג את אותן הכישורים שברשותנו - והסרט נוסף על כך מומחה שהוא מבין בתוצאות. הציון הגורם היחיד שבבעלותנו נולד לגבי המאמצים.

על כן, הפרויקט היחידה של החברה זו להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא פחות מקל בדבר הייסורים – עד שאני מתחילה לדמיין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". איזה מקום מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במקרה ש אני באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני אוכלת קלוש מעט יותר עשיר, במידה ש שימשו לי יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני צריכה להוסיף לסמוך לגבי הקפה לצרכים של זה!)? מספר רגעים עד ימים בזבזתי? האם השיחה הנוכחית כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח אחר אידיאלי שביכולתנו הוא אינו מהו קל. אולם א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. this website הינו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי זה להעניק לכל מי שמעוניין קיימת נוספת, אפשרות אם לא. אנו נגיש יודעים לצאת לדרך, וזה מיד יגיע לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page